Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.
Podľa analytika obchodu Ľubomíra Drahovského idú spotrebitelia do outletu s myšlienkou dobre a výhodne nakúpiť. Keď ich nejaký tovar zaujme a rovnako pozitívne ohodnotia aj jeho cenu, tak ho kúpia.
„Na druhej strane treba povedať, že v ostatných dvoch-troch rokoch sa veľmi výrazne mení pohľad spotrebiteľa a jeho kúpnej sily na to, čo nakúpi,“ vysvetľuje. Rozhoduje aj to, odkiaľ spotrebiteľ pochádza.
V regiónoch, kde je vyššia kúpyschopnosť obyvateľstva z hľadiska príjmov domácností, je pohľad na značkový tovar podstatne iný, ako je to v regiónoch, kde je nezamestnanosť vysoká.
Okrem toho, pre outlety sa podľa Drahovského tiež vynorila ďalšia konkurencia v podobe internetových obchodov, ktoré zlepšili svoje služby, ponuku, dopravu či reklamácie.
01 - Modified: 2024-05-16 16:34:34 - Feat.: - Title: USA a Čína by mali vyriešiť obchodné napätie. Bidenove clá môžu roztrieštiť dodávateľov, tvrdí menový fond
02 - Modified: 2024-05-16 09:19:46 - Feat.: - Title: Tvrdenia USA a Európy o nadmernej kapacite Číny sú obchodným protekcionizmom, tvrdí ministerstvo obchodu
03 - Modified: 2024-05-06 12:52:34 - Feat.: - Title: Sme použiť nástroje na ochranu ekonomiky pred praktikami Číny, vyhlásila von der Leyenová v Paríži
04 - Modified: 2024-05-03 14:01:29 - Feat.: - Title: Maďarsko upustilo od izolovanej politiky, otvára sa Východu, tvrdí tamojší šéf rezortu financií
05 - Modified: 2024-04-29 11:00:00 - Feat.: - Title: Luxusné klenotníctvo omylom predalo náušnice s 99 percentnou zľavou. Zamestnanec zabudol pripísať nuly