StoryEditor

Len 200 vlakov za deň. Kapacita hlavnej stanice je malá a v hre je ďalšie škrtanie

03.06.2021, 18:24
Posledná štúdia ukázala, aký je najpravdepodobnejší scenár.

Pred piatimi rokmi bolo na hlavnej stanici tesno. Štát vtedy prenechal dopravu medzi Bratislavou a Košicami žltým vlakom RegioJetu.

Tie však nevedeli splniť sľubované kapacity, nebola im totiž sprístupnená jediná koľaj, ktorá by im to umožnila. To, že poloha a možnosti na rozširovanie nie sú práve najšťastnejšie, nie je...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-20 16:30:00 - Feat.: - Title: Východ Slovenska potvrdzuje dominanciu na poli IT. Do Košíc majú namierené aj niektorí hráči z Bratislavy 02 - Modified: 2024-05-20 10:52:02 - Feat.: - Title: Železničiari chcú kúpiť vlaky do Košíc a Prahy za stovky miliónov. V hre je predĺženie do Nemecka a na Balkán 03 - Modified: 2024-05-17 09:16:04 - Feat.: - Title: Obmedzenie v Bratislave: Mesto vyhlásilo mimoriadnu situáciu na moste na Hradskej ulici vo Vrakuni 04 - Modified: 2024-05-15 20:29:53 - Feat.: - Title: Primátor Bratislavy Vallo: Nič nemôže ospravedlniť útok na predsedu vlády 05 - Modified: 2024-05-14 13:51:43 - Feat.: - Title: Novostavby v Bratislave sú v kurze. Ich predaj medziročne stúpol o vyše sto percent
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
21. máj 2024 21:31