StoryEditor

Zavolajte Martinákovej, poradí vám

14.05.2010, 10:02

Peter Kavecký, vek: 26
šéf volebného tímu Únia
Predvolebná kampaň pre Úniu

Zdá sa, že Únia má v kampani jasné smerovanie. Na jednej strane chce verejne osloviť politikov, ktorí podľa nej zlyhávajú, zavádzajú či klamú, a na druhej chce predstaviť ľudí, ktorých si s týmito výzvami majú ľudia spájať.
"Z prieskumov vyšlo, že naša cieľová skupina očakáva jasné odpovede o kauzách zametených pod koberec, ako napríklad financovanie SDKÚ, zlé narábanie s finančnými príspevkami a zvláštne tendre," vysvetľuje autor kampane Peter Kavecký, ktorý nie je v brandži žiadnym nováčikom. Pomáhal s kampaňou do VÚC Branislavovi Záhradníkovi či Občianskym kandidátom.
Ľudia podľa neho chcú vidieť politikov na dereši. "Najprv sme si pomenovali problémy celého politického spektra, ktoré si myslí, že občan je len hlúpy a ľahko manipulovateľný a postavili sme kampaň na správach a aktívnej komunikácii s politikmi, ich priaznivcami i odporcami." Za päť dní mali ohlas viac ako 3-tisíc aktívnych telefonátov, čo podľa neho potvrdzuje, že verejnosť i centrály dotknutých strán sa o vyjadrenia zaujímajú.
Kampaň je však rôznorodá. Napríklad na bilbordoch Únie sa okrem telefónneho čísla, ktorým Boris Kollár či Zuzana Martináková ponúkajú riešenie, je aj výzva, aby voliči vymenili opotrebovaných politikov. Samozrejme, so zamyslenými tvárami lídrov.
Kavecký pri love na voliča vychádzal z prieskumov, ktoré si Únia dala vypracovať a kroky šesťčlenného tímu potom preberali aj so zahraničnými konzultantmi. A dá sa povedať, že túto stratégiu založili na poznaní duše slovenského občana a na skúsenostiach kreatívnej agentúry. "Je to všetko v procese, posolstvá komunikujú až nadštandardne, ohlas je nečakaný," uzatvára optimisticky Kavecký.

menuLevel = 2, menuRoute = style/vikend, menuAlias = vikend, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
18. máj 2024 15:25