StoryEditor

Google bude mať kontrolu nad reklamou na Facebooku

01.08.2012, 16:00
Autor:
laklak
Za štvrťmiliardy dolárov kúpil internetový gigant Google firmu Wildfire Interactive.

Táto začínajúca spoločnosť uľahčuje prácu marketérov. Tí majú vďaka ich nástroju pod kontrolou svoju činnosť na sociálnych sieťach ako je Facebook a Twitter.

Pôvodne sa za favorita pri kúpe Wildfire považoval Facebook, konečné rozhodnutie firmy však bolo uprednostniť ponuku od Google. Pre Google je to dobrá správa po tom, ako sa pokúšal kúpiť konkurečný nástroj Buddy Media, ale prehral s firmou Salesforce, ktorá vtedy kúpila projekt za 700 miliónov dolárov.

Zaujímavosťou pri kúpe Wildfire je aj to, že Google okrem firmy získal ako zamestnanca aj rodinu zakladateľa sociálnej siete Facebook. Švagor Marka Zuckerberga Harry Schmidt, ktorý pre Wildfire pracuje ako produktový manažér, bude odteraz pracovať pre konkurečný internetový gigant.

Na svojich internetových stránkach, Wildfire svoj produkt opisujú ako "ľahko ovládateľný, ale výkonný nástroj pre rast a speňaženie prítomnosti na Facebooku, Twitteri, YouTube a LinkedIne."

01 - Modified: 2004-08-22 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Obsah 34
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
19. máj 2024 07:43