Na snímke sa tešia futbalisti mníchovského Bayernu. Práve bavorský veľkoklub je jednotkou v rámci komerčných príjmov, keď vlani vygeneroval tržby vo výške 360,5
milióna eur.SHUTTERSTOCK
Športový marketing/ Podľa nedávnej štúdie spoločnosti PwC môžu futbalové profi kluby výrazne zvýšiť svoje rozpočty a odomknúť si nové príjmové brány. Stačí jediné – viac sa zamerať na prácu s digitálnym obsahom.
Pandémia koronavírusu na jednej strane zasiahla financie futbalových klubov priamo do ich rozpočtového srdca, no na strane druhej prináša aj dostatok príležitostí, ako generovať ešte zaujímavejšie sumy. Stačí len správne zvolená stratégia a inovácie. Tak to aspoň tvrdia autori štúdie System Rebooting, ktorú vykonala poradenská spoločnosť PwC v spolupráci s tech spoločnosťou Horizm.
Nové príjmové toky
Vďaka zlepšenej práci so svojimi digitálnymi aktívami by podľa autorov štúdie mohli špičkové kluby oproti minulosti zvýšiť svoje tržby z tohto segmentu až šesťnásobne. Autori hovoria o sumách v rozpätí...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-11 14:55:39 - Feat.: - Title: Manchester City porazil Fulham, priblížil sa tak k zisku titulu v Premier League
02 - Modified: 2024-05-11 12:23:16 - Feat.: - Title: Karate: Slovenská reprezentantka Bakoš Suchánková získala na ME zlato v kumite do 61 kg
03 - Modified: 2024-05-10 19:43:40 - Feat.: - Title: Mbappe potvrdil, že na konci sezóny opustí Paríž St. Germain
04 - Modified: 2024-05-12 12:16:21 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Rastislav Magna o 3D analýze chodidla a prečo funkčnosť tenisiek nepodceňovať
05 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál