O odstránenie dlhého čakania u lekára sa snažia poisťovne aj ministerstvo zdravotníctva.TASR
StoryEditor

Poisťovňa už testuje objednanie k špecialistovi na termín

09.06.2016, 00:00
Pomohlo by to aj pacientom, ktorí majú problém nájsť vhodného špecialistu a voľný termín.

Nájsť si špecialistu, zistiť, či je dobrý, objednať sa alebo si to odsedieť v čakárni. Takto môže vyzerať postup pacienta, ktorého praktický lekár pošle k odborníkovi na ďalšie vyšetrenie. Projekt poisťovne Dôvera, ktorý supluje aj objednávkový systém, tomuto postupu predchádza. Praktický lekár totiž pacienta objedná ku konkrétnemu špecialistovi na konkrétny deň a hodinu. Poisťovňa tak predbehla aj ministerstvo zdravotníctva.

Zužuje sa výber
„Ide o riadenú zdravotnú starostlivosť, vďaka ktorej pacient v...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Cesta onkologického pacienta k liečbe je u nás zdĺhavá. Odborník opisuje, ako nám pomôže umelá inteligencia 02 - Modified: 2024-04-25 11:14:44 - Feat.: - Title: KDH navrhuje garanciu bezplatného objednávania k lekárovi 03 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Zrušenie benefitov zubári nevítajú, podľa analytika na to najviac doplatí jedna z poisťovní 04 - Modified: 2024-04-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Skeptikov presvedčila až pandémia 05 - Modified: 2024-04-23 10:54:22 - Feat.: - Title: SaS kritizuje návrh k vyplateniu príspevkov organizáciám v zdravotníctve
menuLevel = 1, menuRoute = slovensko, menuAlias = slovensko, menuRouteLevel0 = slovensko, homepage = false
26. apríl 2024 12:14