StoryEditor

Obchod postavte na tom, že si vážite zákazníka

20.06.2013, 00:00
Verný a spokojný zákazník je základom úspešného biznisu.

Riaďte sa baťovským „náš zákazník, náš pán“, reklamácie a sťažnosti riešte otvorene a klientovi ukážte, že nie je iba jeden z milióna. Matej Ftáčnik z centra The Spot však upozorňuje, že vzťahy so zákazníkom sa vyvíjajú ešte skôr, než mu predáte prvý produkt.

Iba reklama nestačí
Komunikácia s klientom v slovenskom prostredí nemá dobrú povesť. Množstvo firiem ju ešte stále podceňuje, pritom práve zákazník a jeho pozitívne referencie sú oveľa účinnejšie, ako akákoľvek platená reklama. „Vzniká tu priestor pre začínajúce firmy, konku...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/servisne-prilohy, menuAlias = servisne-prilohy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
20. apríl 2024 07:38