20.06.2013, 00:00

Obchod postavte na tom, že si vážite zákazníka

Verný a spokojný zákazník je základom úspešného biznisu.

Riaďte sa baťovským „náš zákazník, náš pán“, reklamácie a sťažnosti riešte otvorene a klientovi ukážte, že nie je iba jeden z milióna. Matej Ftáčnik z centra The Spot však upozorňuje, že vzťahy so zákazníkom sa vyvíjajú ešte skôr, než mu predáte prvý produkt.

Iba reklama nestačí
Komunikácia s klientom v slovenskom prostredí nemá dobrú povesť. Množstvo firiem ju ešte stále podceňuje, pritom práve zákazník a jeho pozitívne referencie sú oveľa účinnejšie, ako akákoľvek platená reklama. „Vzniká tu priestor pre začínajúce firmy, kon

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.