11.03.2016, 00:00

BMW: Sto rokov s nohou na plyne

Začali vo vzduchu, najväčší úspech však majú na cestách. Jedna z najznámejších značiek luxusných automobilov BMW v týchto dňoch oslavuje sto rokov od svojho vzniku. Jej cestu na vrchol priemyslu sprevádzalo mnoho problémov a prešľapov, ale i úspechov. Nemecký výrobca sa už niekoľko rokov za sebou teší z rekordných predajov.
Pri príležitosti stého výročia sa však aj do budúcnosti pozerá s jasnou víziou. Modernizovať a inovovať.

Tesný súboj
Práve modernizácia je totiž v súčasnosti to, čo BMW potrebuje najviac. „Značka je stále jednotkou, pokiaľ ide o objem predaných luxusných áut. Na päty mu však šliape Mercedes, ktorý slávi jeden predajný úspech za druhým vďaka omladeniu produktového portfólia,“ hovorí Jiří Šimara

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.