11.03.2016, 00:00

BMW: Sto rokov s nohou na plyne

Začali vo vzduchu, najväčší úspech však majú na cestách. Jedna z najznámejších značiek luxusných automobilov BMW v týchto dňoch oslavuje sto rokov od svojho vzniku. Jej cestu na vrchol priemyslu sprevádzalo mnoho problémov a prešľapov, ale i úspechov. Nemecký výrobca sa už niekoľko rokov za sebou teší z rekordných predajov.
Pri príležitosti stého výročia sa však aj do budúcnosti pozerá s jasnou víziou. Modernizovať a inovovať.

Tesný súboj
Práve modernizácia je totiž v súčasnosti to, čo BMW potrebuje najviac. „Značka je stále jednotkou, pokiaľ ide o objem predaných luxusných áut. Na päty mu však šliape Mercedes, ktorý slávi jeden predajný úspech za druhým vďaka omladeniu produktového portfólia,“ hovorí Jiří Šimara

90% zľava na predplatné

Získajte neobmedzený prístup k objektívnemu a nestrannému obsahu teraz len za 0,9 € na mesiac.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.