"Tie spočívajú v tom, že klient hotela si podobne ako pri ponuke In-flight Shopping na palubách lietadiel môže z pohodlia svojej izby vybrať produkty prestížnych značiek za skvelé ceny,“ vyhlásil pre HN viceprezident značky pre Európu Alexandr Herda.
Versace v Kempinskom
Z katalógu U.S. Rest and Shop si tak budú môcť klienti hotela vybrať značky ako Montblanc, Gucci, Prada či Versace. "Keďže Rest and Shop nakupuje výrobky priamo od výrobcov, a nie od lokálnych predajcov, hostia ušetria skoro až tretinu z bežnej predajnej ceny v obchodoch,“ vraví Herda.
Táto služba by mala hotelierom a reštauráciám pomôcť zlepšiť tržby zhruba o pätinu. Na ukážku - napríklad hotely spoločnosti Tatry mountain resorts za prvý pol rok 2010 dosiahli tržby 1,5 milióna eur. "Nevyžadujú sa od nich žiadne investície,“ dopĺňa Herda s tým, že za každých asi 20 eur z účtu hosťa za jedlo alebo pitie dá Rest and Shop šek na 4 eurá, ktoré sa následne použijú na nákup tovaru. "Pokiaľ si teda hosť nazbiera šeky v hodnote 20 eur, bude mu okamžite poskytnutá táto zľava z hodnoty vybraných výrobkov. Na otázku HN, prečo po takejto službe siahnu i reštaurácie, Herda odpovedal, že sa tu spojí príjemné s užitočným: "Zákazník bude môcť plánovane spojiť návštevu reštaurácie s výberom darčeka.“
Len päťdesiatka na republiku
Rest and Shop sa bude teda ponúkať len v päť- a niektorých štvorhviezdičkových hoteloch. Z hotelových reťazcoch k ich klientom patria napríklad Hilton, Kempinski, Marriot, Crowne Plaza, Sheraton či Falkensteiner. "Z reštaurácií akurát prebieha výber. K dispozícií bude výlučne pre 50 partnerov na republiku,“ reaguje Herda.
Táto služba už od mája beží aj v susednom Česku. "K dnešnému dňu máme dohodnutú spoluprácu s hotelmi, ktorých kapacita presahuje osemtisíc izieb. Limit partnerov tak bude zrejme vyčerpaný koncom tohto roku,“ uzatvára viceprezident.
Petra Jamrichová