Každý rok u nás pribudne jeden až dva online obchody s jedlom.
Predaj potravín prostredníctvom online predajcov na Slovensku neustále rastie. E-shopy zaznamenávajú medziročný nárast tržieb v rozmedzí približne 60 až 80 percent. Ďalšie navyše vznikajú.
Obchody pribúdajú
„Každý rok pribúdajú jeden až dva e-shopy,“ tvrdí Peter Papan, výkonný riaditeľ Asociácie e-shopov. Napríklad značka Lokapetit.sk aktuálne úplne prešla na online predaj a zrušila kamennú prevádzku. Vo svojej ponuke zahŕňa zeleninu a ovocie, mäso a mäsové výrobky od lokálnych producentov, pečivo, cestoviny i rôzne druhy nápojo...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:00:53 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku lacnejú. Tento trend by mohol pokračovať, predpovedajú analytici
02 - Modified: 2024-05-17 13:42:34 - Feat.: - Title: Plány Biedronky na Slovensku sa pohli. V hre je prvých osem lokalít, aj satelit pri Bratislave
03 - Modified: 2024-05-17 13:36:57 - Feat.: - Title: Ako sa posledné dni menili ceny? Obchody dali na jednu stranu mlieko či syry, na druhú čokoládu a sladkosti
04 - Modified: 2024-05-14 08:57:34 - Feat.: - Title: Inflácia je najnižšia za posledné tri roky, zvýšilo ju vládne opatrenie. Rast cien potravín sa zastavil
05 - Modified: 2024-05-13 18:45:54 - Feat.: - Title: Online svet nám škodí? Omyl, prístup k internetu sa spája s väčším pocitom pohody, tvrdí štúdia