StoryEditor

Mladých odrádza málo kreativity

25.09.2017, 00:00
Už dávno sa skončili časy, keď bol plat najdôležitejším ukazovateľom pri rozhodovaní sa o nástupe do práce. Dnešná mladá generácia mileniálov vyhľadáva skôr možnosť realizácie.

Mladí ľudia chcú, aby ich práca bavila, mohli využiť svoju kreativitu a mali dostatok voľného času. A práve to je výhoda, ktorú môžu slovenské podniky využiť v boji so zahraničnými firmami, kde väčšina našincov pracuje najmä kvôli dobrému platu, no na pozíciách, ktoré často nemusia zodpovedať ich predstavám.

Hoci sa zahraničným platom slovenské firmy nedokážu vyrovnať, vedia zamestnancom ponúknuť flexibilitu, k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 13:30:00 - Feat.: - Title: Ak firmy nakupujú ubytovanie alebo dopravu, musia postupovať podľa osobitnej úpravy DPH. Koho sa to týka? 02 - Modified: 2024-05-06 13:51:35 - Feat.: - Title: Všetci, ktorí do roku 2035 vstúpia na trh práce, sa už narodili. Nemali by sme obmedzovať dnešných penzistov 03 - Modified: 2024-05-01 09:01:45 - Feat.: - Title: Denníky nie sú len pre deti: Neuveríte, s čím všetkým vám môže pomôcť písanie do denníka 04 - Modified: 2024-05-01 08:05:40 - Feat.: - Title: Tržby firiem vlani rástli, ale zisk sa prepadol o vyše desatinu 05 - Modified: 2024-04-29 14:06:08 - Feat.: - Title: Prijímačky štartujú: Na elitné stredné školy sa nedostane až 85 percent žiakov, ktorí sa hlásia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
09. máj 2024 21:02