31.03.2014, 00:01

Zlepšujeme Google Glass. Utekáme konkurencii

Rozhovor. HNkonferencie Pavol Soviš, šéf slovenskej firmy bonetics. com, ktorá sa zaoberá vývojom aplikácií, pre HN:

Perex: Inteligentné okuliare sa vôbec prvýkrát predstavili slovenskému biznisu na piatkovej HNkonferencii Living on the Edge. „Veľký potenciál majú nielen pre IT firmy, ale aj pre priemyselné podniky,“ tvrdí Pavol Soviš.

Google Glass sú síce fenomén, no zatiaľ absolútne nie komerčný. Nemožno ich vôbec kúpiť, získať sa dajú len na pozvánky. Vy však už pre ne vyvíjate aplikácie...

Existujú technológie, ktoré sú určitý čas trendy, no nezmenia svet. A potom existujú výrobky, ktoré sú revolučné. Virtuálne okuliare Google Glass patria do druhej skupiny. Naša firma bonetics. com sa o IT novinky zaujíma, pričom chceme ísť tou najprogresívnejšou cestou. Baví nás skúšať, testovať a vyvíjať nové veci.

To, že vás vývoj nových aplikácií baví, je jedna vec, druhou stránkou je zisk. Čo si od neho sľubujete?

Začali sme spolupracovať s Františkom Krivdom a Petrom Komorníkom, ktorí stoja za startupom sli. do. Tí Google Glass majú, čo zas bonetics. com otvorilo možnosti nielen skúšať nové veci, ale aj začať vyvíjať. Dohodli sme sa na spolupráci, a tak prvá aplikácia, ktorú sme pre Google Glass vytvorili, je aplikácia sli. do. Sľubujeme si od toho reklamu a náskok pred konkurenciou.

Budú raz Google Glass podobne komerčnou záležitosťou, ako sú dnes inteligentné telefóny?

Aktuálne sa nachádz

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Súvisiace články

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.