Najprv Spojené Arabské Emiráty, potom Južná Afrika a nakoniec aj Slovensko. Aj takéto by mohlo byť poradie reklám na športovej stanici Eurosport. Slovenská agentúra pre cestovný ruch sa totiž rozhodla lákať turistov na návštevu Slovenska práve cez tento športový kanál. "Cieľom kampane je predstaviť Slovensko širokej verejnosti v 54 krajinách s dosahom na 60 miliónov divákov prostredníctvom 30-sekundového reklamného spotu," vysvetľuje hovorca agentúry martin Šebesta. Spot by mal byť odvysielaný 180-krát počas takých podujatí ako Majstrovstvá sveta vo vodnom slalome z Českej republiky alebo WTA tour v tenise v Linzi.
Prezentáciu na TV kanáli Eurosport v minulosti využili mnohé európske štáty, mestá aj regióny ako Chorvátsko, Česko, Bulharsko, Poľsko, Portugalsko, Írsko, Grécko, Švajčiarsko, Španielsko, Cyprus, Čierna Hora, Madrid, Andalúzia. Prostredníctvom Eurosportu sa ale predstavili aj exotickejšie krajiny - Spojené Arabské Emiráty, Južná Afrika, Japonsko, Maroko, Brazília, Thajsko, India, Mexiko, Čile a mnoho ďalších zaujímavých turistických destinácií.