Generácia 30 PLUS. Dnes Michal Král, zakladateľ portálu Pricemania. sk.
Má 33 rokov a stojí na čele slovenského porovnávača cien Pricemania. sk.
Okrem toho založil aj portály Bazarmania. sk a Zlavomania. sk.
Momentálne pracuje na expanzii na český trh.
Do biznisu ste vstúpili Pricemaniou, postupne ste k nej pridali aj Bazarmaniu a Zlavomaniu. Prečo?
Pricemania je o výhodných nákupoch na internete. Premýšľali sme, čo môžeme v tomto segmente ešte urobiť. A tak vznikla myšlienka s Bazarmaniou a pred rokom aj so Zlavomaniou. Ak človek hľadá napríklad fotoaparát, dáva zmysel porovnať mu ceny v e-shopoch, ale aj ponúknuť inzeráty v bazároch a vygenerovať aktuálne zľavy.
Vo všetkých týchto projektoch však existuje veľká konkurencia. Ako sa vám žije?
Pri Zlavomanii i Bazarmanii je naozaj extrémne vysoká konkurencia a bolo by drahé a náročné dosiahnuť s nimi rozumný podiel na trhu. To je aj dôvod, prečo si zatiaľ žijú vlastným životom. Máme ich v portfóliu, ale momentálne sú pre nás nosnými projektmi Pricemania, ale aj Pricemania Academy a konzultácie, ktoré poskytujeme e-shopom. Snažíme sa im pomôcť nakopnúť biznis a nasmerovať správnym smerom.
Vychovávate si teda klientov?
To by som nepovedal. V súčasnosti je veľmi ťažké vybudovať úspešný e-shop. My ich učíme, ako robiť biznis. Keď sa im totiž bude dariť, budú investovať peniaze do efektívnych kanálov prezentácie vrátane Pricemanie. V minulosti obchodníci vložili peniaze do niekedy nezmyselných kampaní napríklad na veľkých portáloch, čo im, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.