30.09.2014, 00:00

Chceme expandovať. Česko je len začiatok

Online biznis. Michal Král, zakladateľ portálu Pricemania. sk, o svojom biznise i ďalších plánoch.

Generácia 30 PLUS. Dnes Michal Král, zakladateľ portálu Pricemania. sk.

Má 33 rokov a stojí na čele slovenského porovnávača cien Pricemania. sk.

Okrem toho založil aj portály Bazarmania. sk a Zlavomania. sk.

Momentálne pracuje na expanzii na český trh.

Do biznisu ste vstúpili Pricemaniou, postupne ste k nej pridali aj Bazarmaniu a Zlavomaniu. Prečo?

Pricemania je o výhodných nákupoch na internete. Premýšľali sme, čo môžeme v tomto segmente ešte urobiť. A tak vznikla myšlienka s Bazarmaniou a pred rokom aj so Zlavomaniou. Ak človek hľadá napríklad fotoaparát, dáva zmysel porovnať mu ceny v e-shopoch, ale aj ponúknuť inzeráty v bazároch a vygenerovať aktuálne zľavy.

Vo všetkých týchto projektoch však existuje veľká konkurencia. Ako sa vám žije?

Pri Zlavomanii i Bazarmanii je naozaj extrémne vysoká konkurencia a bolo by drahé a náročné dosiahnuť s nimi rozumný podiel na trhu. To je aj dôvod, prečo si zatiaľ žijú vlastným životom. Máme ich v portfóliu, ale momentálne sú pre nás nosnými projektmi Pricemania, ale aj Pricemania Academy a konzultácie, ktoré poskytujeme e-shopom. Snažíme sa im pomôcť nakopnúť biznis a nasmerovať správnym smerom.

Vychovávate si teda klientov?

To by som nepovedal. V súčasnosti je veľmi ťažké vybudovať úspešný e-shop. My ich učíme, ako robiť biznis. Keď sa im totiž bude dariť, budú investovať peniaze do efektívnych kanálov prezentácie vrátane Pricemanie. V minulosti obchodníci vložili peniaze do niekedy nezmyselných kampaní napríklad na veľkých portáloch, čo im, sam

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.