23.01.2015, 00:00

Pošta našla biznis v poisťovni

Ľudia si ju spájajú predovšetkým s posielaním listov a balíkov. Po tom, čo vlani ohlásila záujem o vstup na mobilný trh, dnes si chce podmaniť ďalšie odvetvie. Stopercentná akciovka štátu Slovenská pošta totiž ide poskytovať poistné služby. Stať sa tak má už v najbližších týždňoch. „Chceme sa zamerať predovšetkým na našich zákazníkov. Naše pobočky ich denne obslúžia 160-tisíc,“ vraví generálny riaditeľ Slovenskej pošty Tomáš Drucker. Nový biznis bude štátna akciovka poskytovať cez Poisťovňu Poštovej banky. Kúpila v nej 20 percent akcií. Zaplatí za ne 6,1 milióna eur.

Analytici sa v názore, či ide o dobrý krok zo strany pošty, rozchádzajú. Podľa managing partnera KPMG Ľuboša Vanča sú vo svete pošty, ktoré majú odnož v bankových aj v poisťovacích službách. Analytik Inštitútu INESS Radovan Ďurana však tvrdí, že nie je dôvod, aby štátny podnik takéto služby po

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Súvisiace články