StoryEditor

JCDecaux predstavil nový reklamný formát

31.10.2007, 07:52
JCDecaux, najväčšia outdoorová reklamná agentúra v Európe predstavila nový formát Première 450. Ten by mal už čoskoro doplniť kolorit reklamných plôch rozmiestnených po celej Európe. Novinka sa však zatiaľ objaví len v Anglicku.

Première 450 je outdoorový ekvivalent celostránkovej reklamy, ktorá sa rovná ploche 500 inzertných strán, umiestnených v prestížnych časopisov. Nové billboardy sú podsvietené a sú lokalizované na miestach, ktoré patria medzi frenkventové lokality európskych veľkomiest. Première 450 ponúka zadávateľom inzercie množstvo výhod a to v prvom rade, v podobe účinnej interpretácie reklamného posolstva,“ povedal Lee Humphreys, riaditeľ regionálneho predaja JCDecaux.

 

Billboard Première 450 sa po prvýkrát objavil v Londýne začiatkom leta 2007. V súčasnosti sú tieto plochy k dispozícii, okrem hlavného mesta Anglicka, aj v Manchestri, Birminghame a Glasgowe.

 

Medzi prvých inzerentov, ktorí sa rozhodli pre Première 450 patrí sieť predajní Marks & Spencer a Cooperative Bank.

 

Première 450
Rozmery: 5x7,5 metrov (37,5 m2)
Počet: 57 kusov


Informovala o tom spoločnosť JCDecaux na svojej internetovej stránke.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/dane-a-odvody-2007, menuAlias = dane-a-odvody-2007, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. máj 2024 22:09