Hospodárske noviny sa zajtra zmenia: dostanú novú štruktúru, obsah aj grafiku. Pri tejto príležitosti budú v predaji len za 20 centov. Za symbolickú cenu ich môžu čitatelia otestovať počas prvých troch dní od redizajnu, od stredy do piatka.
"Táto cena odkazuje na 20 rokov Hospodárskych novín a 20 rokov Slovenskej republiky," hovorí marketingová riaditeľka vydavateľstva Ecopress Daniela Záležáková.
Hospodárske noviny pripravili aj ďalší benefit - na predplatné. Čitatelia, ktorí denník ešte neodoberajú, si ho môžu na skúšku predplatiť zadarmo. HN im budú chodiť bezplatne 20 dní. Akciu môžu využiť do 16. júna. Viac informácií o predplatnom tu.
Hospodárske noviny sa zajtra predstavia v novej podobe. "Väčší priestor dostane ekonomické spravodajstvo a publicistika, či už v rámci prvej spravodajskej sekcie HN, alebo v rámci spravodajsko-publicistickej sekcie HN plus. Iné budú HN v ťažisku na vlastné zistenia a mienkotvorné ekonomické správy, ktoré budú dominovať, na úkor všeobecne dostupných správ z webu a agentúr," hovorí šéfredaktor Peter Vavro. Inovácie v obsahu, štruktúre a prioritách podporí aj nový dizajn novín. "Som presvedčený, že sú to zmeny k lepšiemu a dôkazom toho, že print má v médiách stále svoju nezastupiteľnú pozíciu," dodáva.
Aké budú Hospodárske noviny po novom
• zmení sa štruktúra, grafika aj logo
• noviny sa rozčlenia na dve sekcie: aktuálnu ekonomicko-spravodajskú a ekonomicko-publicistickú nazvanú HN plus
• spravodajská sekcia bude obsahovať: aktuálne informácie s ťažiskom na ekonomiku, firmy a financie, domáce a zahraničné udalosti
• sekcia HN plus bude obsahovať: ekonomickú publicistiku, komentáre s ťažiskom na ekonomiku, odborné a špecializované prílohy
• Prvé dve strany HN plus budú každý deň postavené na rozhovoroch s kľúčovými ľuďmi biznisu a ich profiloch, reportážach z firiem a o firmách, exkluzívnych prieskumoch a trendoch v podnikaní, či sektorových analýzach a rebríčkoch
• Názory a analýzy sa rozšíria každý deň o jednu stranu, ktorá bude viazaná na analýzy z domáceho a zo zahraničného expertného prostredia, doplnené o exkluzívnu spoluprácu s Financial Times, Project Syndicate alebo New York Times Syndicate
• Pribudnú pravidelné stĺpčeky majiteľov a topmanažérov firiem, pôsobiacich na Slovensku, pod hlavičkou Tak to vidím ja a priestor na aktuálne ohlasy čitateľov a monitoring zahraničnej ekonomickej tlače
• Odborné prílohy (Podnikanie, Poradca, Investor, Moja kariéra) sa rozšíria a budú sa striedať so špecializovanými prílohami ako Reality, Autospektrum, či Investície do regiónov. Budú vychádzať v týždennej periodicite od pondelka do štvrtka, profilované na aktuálnu publicistiku a praktické informácie
• projekty Nájdite si prácu s HN a Nájdite si biznis s HN sa začlenia do novej rubriky HNlife, kde sa budú dopĺňať s voľnočasovými informáciami (automoto, dizajn, životný štýl, dizajn prezentácie konferenčných aktivít vydavateľstva Ecopress)
• Publicistická príloha Víkend v piatok zostáva a rozšíri sa, rovnako zostáva exkluzívny lifestylový časopis prečo nie?!