StoryEditor

Netradičná kampaň na tradičné pivo

16.04.2012, 23:57

Keď si značka verí, môže si dovoliť netradičnú a sebavedomú imidžovú kampaň.

Kampaň Budvaru "Ne z nás dělá to čím jsme" nie je vtipná, ani nekonečne geniálna. Veľmi ma však zaujala jej myšlienka. Vsádza na poctivosť tradičného piva na tradičnom mieste a veľmi jasne odsudzuje dnešné globálne trendy v pivovarníctve. Spoty sú podľa mňa veľmi dobre spracované a posolstvo v nich je silné. Cez skutočné príbehy známych ľudí odkazuje pivovar na svoj vzdor proti predaju do cudzích rúk a splynutiu z "europivným" davom.

https://www.youtube.com/embed/3WJvjqq8oX8

https://www.youtube.com/embed/SxPoVQfrC_k

 

Print sa popri spotoch stráca a vďaka nim kampaň stráca na konzistencii. Spolu ich spája len headline.

Budvar - NE prodeji vlastního jména Budvar - NE nahradzování puvodních surovin

Na webe eurobecko.cz som sa veľmi pobavil. Ten neprehliadnuteľný uštipačný humor je podarený. Už len keby nechali informácií chtivých záujemcov o europivo v pokoji prejsť si celý web, bolo by to ideálne.

EuroBecko Eurobeer

Kampaň pripravili Kaspen/Jung von Matt.

 

Nekonečné reklamné inšpirácie z piva, ktoré nájdete na AdArene

Bernard - Lekár

Hahn - Beer Academy

Heineken - Men With Talent

Pivo - Najlepší priateľ muža

 

AdArena blogposty nájdete tu.

Na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. mi kľudne napíšte vaše obľúbené pivné reklamy.

Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj témy bez reklamy.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
16. apríl 2024 07:07