AdArena Vám prináša vybrané reklamy, ktoré boli ocenené na 3. ročníku pražského medzinárodného festivalu reklamy. Špeciálne ma zaujali 2 reklamy. V kategórii Storytelling zaslúžene vyhrala zlato práca od brazílskych AlmapBBDO pre Volkswagen Original Parts. Veľmi jednoduchý a úderný nápad. K tomu netreba komentár. Pre mňa to bol top nápad zo všetkých ocenených prác.
https://www.youtube.com/embed/gOeAoITCJ-U
https://www.youtube.com/embed/sqSP7jsWd58
https://www.youtube.com/embed/gk9kePihY0E
Druhá práca spadá pod kategóriu Audience engagement. LEGO Builders of Infinity od nemeckej agentúry Serviceplan je banner, s ktorým sa zahráte. Ak Vás náhodou Lego skákačka omrzí máte možnosť si vytvoriť vlastnú bannerovú hru. Ak sa vám zapáči tento jedinečný banner môžete si ho pridať na svoj web. Kto sa chce zahrať, nech klikne sem.
https://www.youtube.com/embed/zF5137npB1w
Na AdArenu sa nezmestili všetky zaujímavé reklamy z festivalu. Viaceré z nich stoja za pozretie. Všetky ocenené práce nájdete tu.
Na AdArene tiež nájdete reporty z PIAF.
Ted Florea a silne návyková droga5
Ďalšie správy z pražského festivalu a mnoho iného nájdete na AdArena Facebook page
AdArena blogposty nájdete tu
Ak vás čokoľvek zaujíma o AdArene píšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.