StoryEditor

Výber z ocenených reklám na PIAF 2012

05.05.2012, 21:57

Pozrite sa na reklamy, ktoré zabodovali u mňa a aj u poroty.

PIAF - Out of the Box Festival

 

AdArena Vám prináša vybrané reklamy, ktoré boli ocenené na 3. ročníku pražského medzinárodného festivalu reklamy. Špeciálne ma zaujali 2 reklamy. V kategórii Storytelling zaslúžene vyhrala zlato práca od brazílskych AlmapBBDO pre Volkswagen Original Parts. Veľmi jednoduchý a úderný nápad. K tomu netreba komentár. Pre mňa to bol top nápad zo všetkých ocenených prác.

https://www.youtube.com/embed/gOeAoITCJ-U

https://www.youtube.com/embed/sqSP7jsWd58

https://www.youtube.com/embed/gk9kePihY0E

 

Druhá práca spadá pod kategóriu Audience engagement. LEGO Builders of Infinity od nemeckej agentúry Serviceplan je banner, s ktorým sa zahráte. Ak Vás náhodou Lego skákačka omrzí máte možnosť si vytvoriť vlastnú bannerovú hru. Ak sa vám zapáči tento jedinečný banner môžete si ho pridať na svoj web. Kto sa chce zahrať, nech klikne sem.

https://www.youtube.com/embed/zF5137npB1w

 

Na AdArenu sa nezmestili všetky zaujímavé reklamy z festivalu. Viaceré z nich stoja za pozretie. Všetky ocenené práce nájdete tu.

 

Na AdArene tiež nájdete reporty z PIAF.

PIAF 2012 Day 2

Ted Florea a silne návyková droga5

PIAF 2012 Day 1

 

Ďalšie správy z pražského festivalu a mnoho iného nájdete na AdArena Facebook page

AdArena blogposty nájdete tu

Ak vás čokoľvek zaujíma o AdArene píšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. apríl 2024 16:33