StoryEditor

Čo prinesie 3. ročník PIAF?

23.04.2012, 23:46

Určite veľa out of the box myšlienok a reklám.

PIAF - Out

Pražský medzinárodný festival reklamy čaká tento týždeň už jeho tretí ročník. Len málokto si myslel, že za tak krátku dobu si vydobyje svoje miesto medzi prestížnymi kreatívnymi festivalmi. Organizátori mali od začiatku guráž a odvahu. Rozhodujúcim krokom vpred sa ukázalo minuloročné rozhodnutie positionovať festival, ako out of the box festival. Úplne iné poňatie kategórií, keď do popredia sa dostáva kreativita bez ohľadu na médium. Členenie na staré a nové médiá u PIAF zaniklo, ráta sa hlavne kreatívna myšlienka dotiahnutá dokonca. Čo očakávam, že budú bodovať práce, ktoré skutočne využívajú kreatívny potenciál brandu, produktu, média a hlavne budú v prirodzenej symbióze s cieľovou skupinou. Často ma v reklame fascinuje sila príbehu a preto veľmi vítam samostatnú kategóriu Storytelling.

 

amichay_gideon

Teším sa aj na posudzovanie reklám medzinárodnou porotou pod vedením Gideona Amichay-a.

Veľké sympatie má u mňa pražský festival aj vďaka špeciálnej kategórii pivných reklám. Česko je pivnou veľmocou a je dobré, že aj takýmto spôsobom sa toto národné špecifikum prejavuje. Bonusom, ktorý bude mať trvalý dopad na Prahu je vyhlásenie súťaže na nový headline českého hlavného mesta.

 

Ted Florea

Súčasťou festivalu po oba dni je veľké množstvo prednášok, seminárov a workshopov. Veľkým lákadlom bude vystúpenie Teda Florea z agentúry Droga5, kde zastáva post Group Strategy Head. Vôbec sa netajím, že som veľkým fanúšikom tejto agentúry z New Yorku a hlavne ich Puma kampaní.

Puma - Afterhours Athletes

Puma - Live life, don't watch it

 

billing_sebastian

O jedinečnom Absolut koncepte bude hovoriť Sebastian Billing, Global Communication Director tejto ikonickej švédskej vodky. V programe čaká na návštevníkov veľa speakrov s myšlienkami, ktoré stoja za vypočutie. Určite táto akcia prinesie veľa zážitkov a pre mňa osobne to bude prvý osobný kontakt s veľkým reklamným festivalom. Teším sa, že na AdArene vám budem môcť niečo o dianí na PIAF napísať.

PS: Na shortlistoch sa ocitlo 11 slovenských prác, takže očakávam zopakovanie výrazného úspechu z roku 2011 :)

Pozrite sa na pivné reklamy, ktoré súťažia na festivale a pri troche šťastia môžte vyhrať vstup na after party, kde bude tiecť pivo prúdom :)

http://www.mediar.cz/hlasujte-pro-nejlepsi-pivni-reklamu-na-prazskem-festivalu-piaf-2012/

 

Správy z PIAF 2012 a mnoho iného nájdete na AdArena Facebook page

AdArena blogposty nájdete tu

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. apríl 2024 17:15