StoryEditor

Bavaria - Reborn

17.04.2012, 23:49

Triezvy Charlie Sheen s pivom.

Kto už môže propagovať nealko pivo lepšie? Pri tomto hercovi to môže znieť, ako úplne neuveriteľná informácia. Veľkým rešpekt pred Charlie Sheenom, že si vie vystreliť sám zo seba. Tých problémov s alkoholom mal už viac ako dosť. A pravdepodobne pozná zvnútra aj priestory protialkoholickej liečebne. Mimochodom, AdArena nie je bulvár. To len holandský pivovar Bavaria dokáže na seba strhnúť dosť veľa pozornosti a zároveň urobiť pozitívne promo kontroverznému hercovi. Pozrite si spot od amsterdamskej agentúry Selmore.

https://www.youtube.com/embed/zhgCDLmMuqI

Bavaria má v sebe zakódovaný nevšedný marketing. V roku 2010 na futbalovom šampionáte v Južnej Afrike porazili svojho veľkého konkurenta z Holandska nefutbalovými zbraňami. V ich guerilla taktike v hlavných úlohách vystupovali modelky v originálnych oranžových dresoch. Vďaka organizátorom, ktorí tieto horlivé fanúšičky vykázali zo štadióna za nepovolenú reklamu, získali celosvetovú publicitu. Pozrite sa aj na to case study video. Veľmi poučný príklad o tom, že nie vždy musí oficiálny sponzor získať najväčšiu publicitu. O tom by však vedeli rozprávať aj iné značky.

 

https://www.youtube.com/embed/rWKudGCct0U

 

Na AdArene nie je piva nikdy dosť.

Bernard - Lekár

Hahn - Beer Academy

Heineken - Men With Talent

Pivo - Najlepší priateľ muža

 

AdArena blogposty nájdete tu.

Máte už po krk reklám na pivo? Dajte mi vedieť na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Ste fanatici do reklamy? Kliknite AdArena Facebook page

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. apríl 2024 16:59