Kreativita v outdoore nie je ani zďaleka vyčerpaná. Je pravda, že na kreatívnych festivaloch bodujú hlavne dodatočné inštalácie, ktoré celý vizuál dostanú viac do pozornosti. Muž na billboarde, ktorému rastie brada by sa možno hodil k inému produktu, ako k juhoafrickej značke obuvi. Nápad rástol interaktívne s každým novým like na FB page značky. Mechanizmus rastu brady bol taký, že pletené vlákna boli vytláčané servomotorom, ktorý riadil software zásobovaný informáciami o narastajúcom počte likeov. V outdoore je to už poriadna veda. A spojenie zarastanie brady muža na billboarde a Facebooku sme tu ešte nemali. Za mužným nápadom stojí agentúra Bletchley Park.
Pozrite sa na ďalšie kreatívne nápady v outdoore, ktoré sú na AdArene.
Taystee Chili Sauce - Burned Billdoabrd
The MicroLoan Foundation - Pennies for Life
Navarro Correas - Wine + Art Project
AdArena blogposty nájdete tu.
Na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. mi môžete posielať kreatívne outdoorové nápady.
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj témy bez reklamy.