Tá outdoorová plocha skutočne nie je kompletná. Zdá sa, že čosi zhorelo.V Afrike mávajú veľmi horúce počasie, ale chyba je buď v produkte, art direction a možno v lepičoch. Nech je pravda kdekoľvek, určite podarená práca. Headline by pravdepodobne nebol až tak pálivý. Odvážny vyhorený nápad dodali z keňskej agentúry McCann.
V OOH kategórii je veľa priestoru na hranie. Niekedy stačí malý detail, ktorý dokáže rozpovedať celý produktový príbeh.
Ďalšie outdoorové AdArena posty
St Matthew in the City Church - Mary Christmas
Tourism Fiji - Temperature Adshel
AdArena blogposty nájdete tu.
Na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. mi môžete posielať rozmanité outdoorové tipy.
Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj témy bez reklamy.