13.01.2009, 00:03

Zoznam.sk: Rok 2008 bol pre nás náročný

Hoci Zoznam.sk prišiel v minulom roku o pozíciu lídra slovenského internetu, podarilo sa mu rozbehnúť niekoľko ambicióznych projektov. Hodnotenie toho čo sa udialo a plány súčasnej internetovej dvojky na rok 2009 priblížil pre Marketér Pavol Balaj, konateľ spoločnosti Zoznam.sk.

Život je v začiatkoch, ja som začínal niekoľkokrát, hovorí Pavol Balaj. Snímka: HN/Štefan Laktiš
Zdroj: HN/Štefan Laktiš

Aký bol pre vás rok 2008?
Bolo to náročné obdobie plné nových projektov a zmien. V roku 2008 sme vstúpili na trh online jobportálov s Kariera.sk, spustili sme nové slovníky s obsahovým obohatením. Prelomovým obdobím sa stal rebranding magazínu Bleskovky.sk na Topky.sk a udržanie si spravodajsko-šoubiznisového portálu s vlastným spravodajským tímom. Prebehla náročná rekonštrukcia mailov. Jeseň pokračovala v spúšťaním ďalších noviniek. Po ukončení spolupráce s ICQ sme predstavili beta verziu Zoznam komunikátora, umožňujúceho rýchlu komunikáciu bez nutnosti inštalácie software. Pre Zoznam bol významy aj október, spustili sme komunitnú službu umožňujúcu zdieľanie multimediálneho obsahu.

Aké máte plány a ciele na rok 2009? Aké projekty pripravujete?
Produktovú prioritu na rok 2009 bude mať portál pre zdieľanie multimediálneho obsahu Free.sk. Je toho ešte veľa. Budeme bojovať o lepšie trhové pozície v oblasti listingov – Kariera.sk, Autobazar a ďalšie.

V rámci Katalógu plánujeme rozširovať jeho obsah a štruktúru. Naša Titulka získa väčší priestor pre personalizáciu a prispôsobovanie obsahu pre používateľov. Skvalitňovanie služieb čaká aj mapy a cestovné poriadky a ich prepájanie na iné produkty Zoznam.sk.