StoryEditor

Slovanet má nového marketingového riaditeľa

06.09.2007, 13:53
Autor:
TASRTASR
Novým marketingovým a produktovým riaditeľom spoločnosti Slovanet sa stal Miroslav Bobošík (1976). Ten pred nástupom do súčasnej funkcie pôsobil v spoločnosti IBM Slovensko a Slovak Telekom.

Jeho úlohou v Slovanete bude v prvom rade riadenie marketingových a produktových aktivít spoločnosti. Okrem toho sa bude zaoberať aj implementáciou novej stratégie firmy týkajúcej sa marketingovej komunikácie a produktového portfólia.
 

Bobošík absolvoval štúdium na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave.
 

Slovanet je alternatívnym poskytovateľom internetu a telefónnym operátorom pôsobiacim v oblasti firiem a domácností na Slovensku.
 

TASR o tom informovali zástupcovia spoločnosti Slovanet.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
25. apríl 2024 08:07