"Teším sa na spoluprácu s Bacardi na tejto dôležitej kampani proti alkoholu za volantom. Počas mojej kariéry som sa s presvedčením zúčastnil už na mnohých bezpečnostných kampaniach a z tejto iniciatívy mám dobrý pocit. Bacardi si dala záväzok oboznámiť s touto kampaňou globálne publikum," povedal Schumacher.
"Michael je najslávnejší a najúspešnejší vodič na svete a my sme si nemohli želať lepšieho vyslanca. Ľudia ho rešpektujú pre jeho kampane o bezpečnosti na cestách a my sme presvedčení, že sa mu podarí kampaň proti alkoholu za volantom rozšíriť medzi globálne publikum. Tešíme sa, že na budúci rok verejnosť s našimi plánmi oboznámime," povedal prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Bacardi Limited Andreas Gembler.
Imidž Michaela Schumachera použijú v rôznych médiách, vrátane televízie, tlače, vonkajších nosičov reklám a internetu.
Základný komunikačný odkaz bude obsahovať informáciu, že alkohol za volant nepatrí spolu s dôrazom na zodpovednú konzumáciu alkoholu. Kampaň bude uvedená na začiatku roka 2008 - Správajte sa zodpovedne - alkohol za volant nepatrí!