StoryEditor

"Britney Spears" - marketingový ťah roka?

14.09.2007, 09:32
Udeľovanie cien MTV Music Video Awards sa v poslednom čase stalo lákadlom ani nie kvôli hudbe, ale celebritám a hviezdičkám, ktoré sa na ňom zúčastňujú. Stávajú sa živou reklamou celej akadémie. "Maskotom" tohtoročného udeľovania sa pre zmenu stala Britney Spears a jej očakávaný comeback na pódiu a pred kamerami.

Napriek tomu, že Britney mala byť najväčšou senzáciou udeľovania cien MTV Music Video Awards, televízna spoločnosť bývalú pani Federlinovú a jej vystúpenie kompletne vystrihla z repríz celej show.

Postup bol reakciou hudobnej stanice na negatívne divácke ohlasy, nielen na stránke MTV, ale dokonca i na mnohých internetových fórach a blogoch. Britney totiž svojim spevom neohúrila. Zaujať sa snažila najmä vyzývavým oblečením, text vlastnej piesne jej však vypadol. V záujme zachovania si vlastnej popularity (a možno i imidžu a dobrého mena stanice) sa kanál rozhodol speváčku z videí na internete a z televíznych repríz absolútne vymazať.



No ešte prekvapujúcejším bol krok, keď sa televízia rozhodla znovu zaradiť Britney na obrazovky a na internet. Webová stránka MTV.com bola teda obohatená o rozsiahlu fotogalériou a video-archív.

Či takéto konanie bolo zo strany MTV vopred naplánované alebo spontánne, je ťažké usúdiť. Ak ale mala byť cieľom verejná diskusia, môže si MTV pokojne zagratulovať. Koniec koncov dobrá reklama nie je len tá, ktorá sa nám páči, ale hlavne tá o ktorej sa rozpráva ...

Zdroje:
www.mtv.ca
www.tmz.com
www.bumpshack.com

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. apríl 2024 04:27