Odevný gigant sa sústredí na digitálny svet. Internetový predaj chce zvýšiť štvornásobne, tvrdí šéf spoločnosti.
Ikonu svetového futbalu Lionela Messiho či srbského tenisového velikána Novaka Djokoviča už nikdy neuvidíte v televíznej reklame. Minimálne v tej, za ktorou stojí gigant na výrobu športového oblečenia a obuvi. Spoločnosť Adidas sa ako prvá spomedzi globálnych športových firiem rozhodla pre revolučný krok. Po zverejnení hospodárskych výsledkov za minulý rok ho akcionárom oznámil výkonný riaditeľ nemeckej firmy Kasper Rorsted. „Spojenie s digitálnym svetom je pre nás v budúcnosti kľúčové. Televízne reklamy už neuvidíte,“ uviedol pre americkú stanicu CNBC Rorsted....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-11 14:55:39 - Feat.: - Title: Manchester City porazil Fulham, priblížil sa tak k zisku titulu v Premier League
02 - Modified: 2024-05-11 12:23:16 - Feat.: - Title: Karate: Slovenská reprezentantka Bakoš Suchánková získala na ME zlato v kumite do 61 kg
03 - Modified: 2024-05-10 19:43:40 - Feat.: - Title: Mbappe potvrdil, že na konci sezóny opustí Paríž St. Germain
04 - Modified: 2024-05-10 13:21:22 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Rastislav Magna o 3D analýze chodidla a prečo funkčnosť tenisiek nepodceňovať
05 - Modified: 2024-05-07 09:00:23 - Feat.: - Title: Šport pomáha ľuďom objavovať skryté rezervy a potenciál