11.07.2017, 00:00

Proti Kotlebovi stoja osvedčení marketéri. Lunter či Mičev stavili na známe tváre

Víťazstvo v župných voľbách odštartovalo pred štyrmi rokmi politický úspech šéfa ĽSNS, porážka by mohla predznamenať jeho pád, myslí si jeden z kandidátov.

Ján Lunter
Zdroj: TASR/Branislav Račko

Pred štyrmi rokmi išlo o región, kde voľby malo rozhodnúť vrece zemiakov. Dnes láka hlasovanie o banskobystrickom županovi nielen obyvateľov ďalších krajov, ale aj najznámejších politických marketérov. Svoje skúsenosti ponúkajú poradcovia z kampane Andreja Kisku, vládneho Mosta-Híd i primátora Bratislavy. Spoločným motívom je poraziť extrémistického župana Mariana Kotlebu.

Viac ako krajské voľby


Volebný tím podnikateľa so zdravou stravou Jána Luntera stavil na skúsenosti agentúry Komplot, ktorá spolupracovala na Kiskovej kampani, pred poslednými parlamentnými voľbami aj s Mostom a v súčasnosti radí v predvolebnom súboji českej ODS. Stanislavovi Mičevovi zasa s kampaňou pomáha politický marketér Radovan Choleva, čo potvrdil v rozhovore pre Denník N. Pred minuloročnými parlamentnými voľbami spolupracoval desať mesiacov so Sieťou, no pred záverom kampane odišiel. Pred tromi rokmi bol členom tímu, ktorý pomohol vyhrať voľby súčasnému bratislavskému primátorovi Ivovi Nesrovnalovi.

Podľa politológa Jozefa Lenča je aj toto jedným z prvkov, ktorý poukazuje na to, že novembrové voľby do vyšších územných celkov nebudú v Banskobystrickom kraji len o tomto regióne. „Aj enormný záujem médií nasvedčuje tomu, že ide o dôležité voľby a pre mnohých občanov možno ešte omnoho dôležitejšie než tie, ktoré sa týkajú ich samosprávneho kraja,“ hovorí politológ. Z prieskumovo úspešne

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.