Marian KotlebaTASR/Michal Svítok
Niektoré politické strany investovali do kampane stovky tisíc eur, napriek tomu v parlamentných voľbách prepadli.
Kotlebovci získali osem percent voličov len za tisíc eur, Šanca dala za jeden voličský hlas takmer 130 eur a SDKÚ aj napriek fiasku napokon zarobila 100-tisíc eur. To sú v skratke kuriozity, ktoré vyplývajú z vyúčtovania predvolebnej kampane. Ministerstvo ju v stredu zverejnilo na svojej webovej stránke. Všetkých 23 strán, ktoré kandidovali v marcových parlamentných voľbách, minulo na kampaň spolu takmer 18 miliónov eur.
Smer-SD vložil do kampane takmer 2,98 milióna eur. Prezident klubu reklamných agentúr Róbert Slovák považuje číslo za reálne. Majiteľ reklamnej agentúry Igor Brossmann je však skeptickejší: „Definícia toho, čo je a čo nie je rek...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-24 00:22:17 - Feat.: - Title: V rámci celosvetovej akcie Hodina Zeme zhasli svetlá známych pamiatok. V Nemecku išlo aj o politiku
02 - Modified: 2024-03-24 11:50:23 - Feat.: - Title: Týždňovka HN: Je tu prvé kolo, mestá sa bránia pred medveďmi, Macron boxuje a Česi sa nám ospravedlňujú
03 - Modified: 2024-03-19 14:24:33 - Feat.: - Title: Kopačky, päste, ale aj topmodelka na Slovensku. Pripomeň si tieto nezabudnuteľné momenty predvolebných kampaní
04 - Modified: 2024-03-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Zdá sa, že hráme vysokú hru: Sme s Rusmi, proti Únii a Amerike (komentár)
05 - Modified: 2024-03-17 14:57:18 - Feat.: - Title: Forró rezolútne odmietol Korčoka. Sú za tým dávne spory s maďarskou diplomaciou