07.09.2017, 00:00

Plán Lintnera funguje. Tržby klubov rastú

Riaditeľ najvyššej súťaže očakáva, že reklamné príjmy sa mužstvám v novej sezóne zvýšia o 40 percent.

Richard Lintner
Zdroj: TASR

Zvyšovať návštevnosť najvyššej súťaže, zlepšiť finančnú kondíciu hokejových klubov a zlepšiť vzťahy, prípadne priniesť do ligy nových sponzorov. Také boli v roku 2015 plány vtedy nového šéfa súťaže, bývalého reprezentačného obrancu a majstra sveta z Göteborgu Richarda Lintnera. Čísla z ostatných dvoch ročníkov Tipsport ligy ukazujú, že projekty na zatraktívnenie Tipsport ligy fungujú. Kým pred dvoma rokmi bola priemerná návštevnosť na zápasoch 1 748 fanúšikov, v tej poslednej prišlo na štadióny už o takmer dvesto divákov viac. Pri príležitosti začiatku jubilejného 25. ročníka hokejovej ligy HN zisťovali, ako sa vyšší záujem divákov prejavuje na tržbách klubov. „Pre túto sezónu sa výrazne zvýšil finančný plán za reklamné plnenia pre kluby. Je zhruba o 40 percent vyšší, ako bol výsledok z minulej sezóny,“ uviedol Lintner.

All Star štyroch krajín
Jednou z najvýznamnejších noviniek pre novú sezónu je unikátny koncept All Star víkendu, ktorý sa uskutoční vo februári. Divácky atraktívne podujatie nebude tentoraz záležitosťou iba najlepších hokejistov súťaže zo Slovenska, ale predstavia sa na ňom aj elitní hráči z Nemecka, Česka a rakúskej EBEL ligy. „Takýto spoločný projekt sa v rámci európskeho hokeja ešte neuskutočnil. Podrobnosti prinesieme na budúcotýždňovej tlačovej konferencii,“ uviedol k novinke Lintner. Okrem toho sa chce súťaž dostať bliž

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.