StoryEditor

DOCKitIN: Slovenské riešenie, ktoré šetrí podnikateľom čas

27.02.2017, 23:00

Tvrdenie, že u nás nevznikajú efektívne riešenia už dávno neplatí. Presvedčiť vás môže aj služba DOCKitIN, ktorá urobí poriadok vo vašich papieroch.

Na začiatku bola jedna vízia

Slovenský projekt funguje už takmer rok. Zakladatelia služby mali jasný cieľ – zbaviť slovenské domácnosti papierov. Každý mesiac príde rodine poštou do 5 dôležitých papierov, ktoré nemôže vyhodiť. V špeciálnych prípadoch môže byť toto číslo ešte väčšie. Ide o faktúry za telefón, účty za plyn, životné poistenie a všetky ostatné drobnosti. Tie sa postupne kopia až z nich vznikne veľké množstvo papierov, ktoré zaberajú poličky, skrinky a zásuvky. Okrem toho, že zaberajú veľa miesta, ich uskladnenie je neprehľadné. Jednoducho, v tejto oblasti chýba systém.

Úloha bola teda jasná. Odbremeniť domácnosti od zbytočných papierov, uskladniť ich fyzicky v zabezpečenom archíve, dokumenty roztriediť a sprístupniť ich prostredníctvom mobilnej a webovej aplikácie. Takýmto spôsob majú domácnosti všetky dôležité dáta stále so sebou. A ak potrebujú nájsť faktúru za telefón, na základe kľúčového slova, napríklad názov operátora, nájdu za pár sekúnd presne to, čo hľadajú.

Od domácností k podnikateľom

Ako to pri začínajúcich projektoch býva, vždy sa objaví nová príležitosť. Presne to sa stalo aj tímu DOCKitIN, ktorý vedie Dáša Foglarová. Zistili, že o ich kampane a o službu samotnú sa zaujímajú aj podnikatelia. A nastala otázka, či rozšíriť okruh používateľov. Pomôcť firmám priniesť poriadok do ich kancelárie? A prečo nie! Práve malí podnikatelia a firmy sú zahltení rôznymi faktúrami za prenájom, dodávateľskými zmluvami a inými papiermi. Majú ich uskladnené v šanónoch, na poličkách alebo v zakladačoch.

Pri službe DOCKitIN vložia všetky papiere do obálok, kuriér ich vyzdvihne a odvezie priamo do archívu. Tím vyškolených pracovníkov papiere zoskenuje, roztriedi do kategórií – faktúry za prenájom priestorov, dodávateľské faktúry, atď. Takto spracované dokumenty sú prístupné cez mobilnú a webovú aplikáciu. Podnikateľ tak všetky dôležité dokumenty nosí stále so sebou. Stačí mu na to smartfón s nainštalovanou aplikáciou. Ak potrebuje originál dokumentu, stačí si ho vyžiadať a do dvoch hodín ho môže mať u seba v kancelárii. Okrem toho si dokáže jedným klikom zabezpečiť notárske overenie dokumentu. Aby podnikateľ nemusel každý mesiac posielať papiere kuriérom, môže využiť možnosť spracovania fyzickej pošty. Tie dokumenty, ktoré nemusí ďalej spracovať a iba ich odkladá do zakladača, budú chodiť priamo do DOCKitIN. Tam dokumenty zoskenujú a pridajú do aplikácie.

Službu DOCKitIN môžete vyskúšať teraz zadarmo. Objavíte tak výhody fyzického uskladnenia dokumentov na vlastnej koži a získate viac miesta na veci, ktoré máte radi.

(pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
19. apríl 2024 19:05