StoryEditor

Moderné platby vás zvýhodnia aj v kine

22.01.2017, 23:00

Renáta Ben, Country Manager CZ & SK | New Age Advertising | Cinema City

 

Cinema City a Mastercard pripravujú pre návštevníkov kín zaujímavú kampaň. Mohli by ste nám priblížiť, čo presne na návštevníkov čaká?

Zákazníci Cinema City, ktorí sú zároveň členmi Priceless Specials, majú teraz jedinečnú možnosť vyhrať účasť  na jednom z najpoprednejších filmových festivalov Berlinale. Návštevníci kín Cinema City, ktorí budú do konca januára platiť kartami Mastercard či Maestro sa môžu zapojiť do súťaže: „Vyhraj s Vernostným programom Mastercard Priceless Specials – SR pobyt na 67. medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne“.  Výherca získa okrem účasti na festivale aj premiérovú projekciu súťažného filmu, neopakovateľný zážitok na červenom koberci alebo tiež účasť na slávnostnej recepcii v Berlinale Palast Launge a mnohé atraktívne zážitky. Súťaže sa môže zúčastniť každý držiteľ platobnej karty Mastercard alebo Maestro s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky, ktorý dovŕšil 18 rokov.

Stačí sa zaregistrovať do vernostného programu spoločnosti Mastercard, Priceless Specials, overiť kartu vo vernostnom programe a už len uskutočniť platbu za vstupenky do ktoréhokoľvek kina Cinema City.  Každý zákazník, ktorý splní podmienky a nakúpi takto v čase od 12. januára do 31. januára, bude automaticky zaradený do súťaže o pobyt pre dve osoby na 67. medzinárodnom filmovom festivale v Berlíne.

V posledných rokoch badáme akési obnovenie záujmu ľudí o návštevy kina, čomu pripisujete tento trend?

Rastúca návštevnosť v kinách Cinema City súvisí nielen s atraktívnou programovou ponukou, ale hlavne s našimi veľkými investíciami do kvality, vybavenia a technológií našich kinosál. Stále viac divákov oceňuje špičkový obraz, zvuk a prípadne aj efekty 3D a 4DX. Ľudia, ktorí navštívia kino, jednoznačne preferujú kvalitný zážitok, a ten im v Cinema City ponúkame.

Cinema City je na Slovensku mimoriadne obľúbené, je to tým, že pre svojich návštevníkov často prinášate niečo „navyše“, napríklad ako takúto spoluprácu s Mastercard?

Uvedomujeme si, že len spokojný návštevník sa bude vracať a vieme, že dnes nestačí len predať lístok a premietnuť film. Ľudia si chcú svoj pobyt v kine užiť a mať z neho dobrý pocit, takže sa stále snažíme prinášať našim návštevníkom atraktívnu pridanú hodnotu. Práve spolupráca s Mastercard je dobrým príkladom toho, ako môžu návštevníci kina Cinema City priamo benefitovať z uzatvoreného partnerstva.

Bezhotovostné platby si medzi ľuďmi získavajú stále väčšiu a väčšiu obľubu, môžeme očakávať, že sa podobná spolupráca bude ešte opakovať?

S rastúcou obľubou bezhotovostných platieb sa dnes denne stretávame na pokladniach našich kín. Návštevníci tento pohodlný spôsob naozaj často využívajú, takže veríme, že v prípade našej aktuálnej spolupráce nejde len o jednorazovú záležitosť, ale že bude pokračovať aj v budúcnosti.

(pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
19. apríl 2024 13:12