StoryEditor

Spája národy. Spája nás.

06.12.2016, 23:00
Od výrobcov TATRATEA sa dostáva na trh ČESKOSLOVENSKÁ VODKA, ktorej ambíciou je preraziť na československom trhu a uspieť aj na zahraničných.

CZECHOSLOVAKIA VODKA

Vodka je vytvorená z Liehu velejemného kojetínského a čistej tatranskej vody. Výnimočnosť CZECHOSLOVAKIA VODKY je v jej viacstupňovej filtrácii. Vodka najprv prechádza špeciálnymi filtrami aktívneho uhlia, striebra a platiny. Nasleduje úprava prostredníctvom vzácneho kameňa Šungit, ktorý ju zbavuje elektromagnetického smogu a Aqvadiskom, ktorý napráva kryštalickú štruktúru vody. Na záver prechádza mechanickou filtráciou. Celý tento proces jej dodáva potrebnú iskrivú čistotu.

VYTVORENIE

Myšlienka tvorcov vodky je jednoduchá. Spájať. Spájať národy, spájať ľudí. Je vyjadrením spomienky na bratstvo dvoch národov, ktoré sa v mysliach ľudí nikdy nerozišli. Výrobcovia zároveň dodávajú, že názov CZECHOSLOVAKIA je marketingovo údernejší a v zahraničí sa lepšie presadí. Generálny riaditeľ spoločnosti Ján Semaňák hovorí: "Od roku 2010 až do roku 2014 sme absolvovali niekoľko výstav a všade, keď padla otázka „Where are you from?“,  odpoveď Slovakia ľuďom nič nehovorila. Keď sme však po dlhšom vysvetľovaní rezignovali a kreatívne odpovedali Czechoslovakia, tak to už vedel každý."

Táto idea sa odráža v názve, v dizajne a v symbole, v celkovej komunikácii a samozrejme aj v obsahu vodky. Tvorí ju 60 % slovenskej tatranskej vody, ktorá sa používa aj na výrobu TATRATEA, a 40 % liehu z českého Kojetína. Mesto má dlhotrvajúcu históriu vo výrobe liehu. Už v roku 1912 tu bol postavený prvý liehovar, ktorý prežil vojny, rozpad republík a dodnes sa v ňom vyrába lieh, ktorý je používaný na výrobu CZECHOSLOVAKIA VODKY.

DIZAJN

Keďže výrobcom zo spoločnosti KARLOFF veľmi záleží na dizajne ich produktov, o čom svedčí množstvo ocenení za dizajn TATRATEA, rozhodli sa, že k zhmotneniu myšlienky oslovia mladého dizajnéra Briana Malesa, ktorý okamžite pochopil celé smerovanie projektu. Výsledkom je koncept KRAJINA, kde nosným ideovým prvkom je pozitívna spomienka a emocionálna väzba k rodnej zemi. Použitie všetkých vizuálnych prvkov, najmä farieb je založené na znovuoživení a oprášení niečoho minulého, avšak v novom a modernom šate. Hlboká modro-zelená farba použitá v horách, kopcoch a vode má zachytávať tajomnú, divokú slovenskú prírodu, zatiaľ čo zlatá a strieborná má vyjadrovať jej protiklad, český um a intelekt. Dve oddelené krajiny spája most. Inšpirácia bola nájdená v dobových grafikách, drevorytoch, starých mapách, ale aj v dielach súčasných umelcov. Pozdĺž rieky Morava dizajn zobrazuje obe krajiny, ich typickú architektúru, úrodné polia, tajomné lesy, majestátne hory.

BUDÚCNOSŤ BRANDU

Spoločnosť KARLOF zastupuje silnú značku TATRATEA, ktorá sa dnes exportuje do 14 krajín.  O pár rokov tam vidia aj CZECHOSLOVAKIA VODKU. Ján Semaňák dodáva: “ Na Slovensku máme vybudovaný obchodný a marketingový tím, v zahraničí stabilných a silných partnerov. Trúfame si teda povedať, že naša VODKA má potenciál byť svetovým úspešným brandom.“

Produkt si už dnes môžete zakúpiť v sieťach TESCO, METRO a v špecializovaných veľkoobchodoch, či na výstave Danubius Gastro v januári 2017.

www.czechoslovakiavodka.com

 

(pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
20. apríl 2024 05:24