StoryEditor

Efektívna cesta, ako nastaviť správnu stratégiu pre digitálny marketing

24.10.2016, 00:00

Máte dostatok znalostí a skúseností pre nastavenie a riadenie Vašej digitálnej stratégie? Dobrým riešením je praktická sada kurzov v digitálnom marketingu s medzinárodne platnou certifikáciou.

Správne nastaviť digitálnu stratégiu spoločnosti nie je vôbec jednoduché. Jej vytvorenie okrem potrebných odborných znalostí a skúseností komplikujú aj viaceré charakteristiky digitálneho sveta:

  • Rôznorodosť digitálnych platforiem a ich dynamické zmeny
  • Geografické odlišnosti v správaní sa používateľov na jednotlivých platformách
  • Časté preskupovanie a kombinácie platforiem používateľmi
  • Spôsob komunikácie a „digitálneho“ uvažovania GenY a mileniálov
  • Zvyšujúca sa dôležitosť znalosti IT technológií, na ktorých funguje digitálny svet
  • Riziká spojené s ochranou osobných údajov, krádežou identít a pod.,

ale aj odlišnosti digitálneho a klasického marketingu všeobecne.

Výsledkom je často zlyhanie digitálnych stratégií vo forme nesplnených, často nereálne nastavených  cieľov najmä pri budovaní značky a zvyšovaní objemu predaja - napriek parciálnym úspechom tej ktorej digitálnej kampane.

K časovo aj finančne efektívnym spôsobom, ako získať, či si doplniť potrebné znalosti a skúsenosti, je kontinuálne vzdelávanie. Malo by ale spĺňať viacero požiadaviek, ak má byť zmysluplné:

  • Komplexnosť – samostatný kurz, workshop, seminár napr. na tému marketingu na sociálnych sieťach nie je postačujúci. Je nutné vnímať marketing v digitálnom svete komplexne, v súvislostiach
  • Praktičnosť – moderné kurzy by mali byť plné príkladov a simulácií, pri ktorých si účastníci môžu priamo odskúšať v reálnom svete preberané praktiky.
  • Podrobnosť – jednotlivé kurzy by mali byť dostatočne podrobné aj za cenu vyšších časových nárokov. Ak je kurz dobre vystavaný, nie je to stratený čas, práve naopak
  • Kvalita – srdcom dobrého kurzu je skúsený lektor. Ak sa spojí s kvalitne vystavaným kurzom, je úspech nablízku
  • Certifikácia – napriek tomu, že získané znalosti sú prioritné, ich záverečné overenie a vystavenie medzinárodne platného certifikátu je dnes čoraz významnejšie pre kariéru účastníkov

Takýto komplexný vzdelávací program v digitálnom marketingu aj s príslušnou certifikáciou od certifikačného inštitútu Digital Marketing Institute (DMI) na Slovensko prináša spoločnosť OMNICOM v spolupráci s holandským akreditačným inštitútom EXIN. Vzdelávací program je určený najmä pre majiteľov menších firiem, profesionálnych marketérov a špecialistov na digitálny (online) marketing.

Vzdelávací program obsahuje 2 základné kurzy (Digital Marketing a Digital & Social Selling) a 4 nadstavbové kurzy zamerané na marketing vo vyhľadávačoch, mobilný marketing, marketing na sociálnych sieťach a tvorbu stratégie a plánovania v digitálnom marketingu. Každý z 5-dňových kurzov obsahuje certifikačný test.
Bližší popis kurzov a možnosť ich rezervácie nájdete na portáli www.bestpractice.sk.

(pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
11. máj 2024 04:32