Máte dostatok znalostí a skúseností pre nastavenie a riadenie Vašej digitálnej stratégie? Dobrým riešením je praktická sada kurzov v digitálnom marketingu s medzinárodne platnou certifikáciou.
Správne nastaviť digitálnu stratégiu spoločnosti nie je vôbec jednoduché. Jej vytvorenie okrem potrebných odborných znalostí a skúseností komplikujú aj viaceré charakteristiky digitálneho sveta:
- Rôznorodosť digitálnych platforiem a ich dynamické zmeny
- Geografické odlišnosti v správaní sa používateľov na jednotlivých platformách
- Časté preskupovanie a kombinácie platforiem používateľmi
- Spôsob komunikácie a „digitálneho“ uvažovania GenY a mileniálov
- Zvyšujúca sa dôležitosť znalosti IT technológií, na ktorých funguje digitálny svet
- Riziká spojené s ochranou osobných údajov, krádežou identít a pod.,
ale aj odlišnosti digitálneho a klasického marketingu všeobecne.
Výsledkom je často zlyhanie digitálnych stratégií vo forme nesplnených, často nereálne nastavených cieľov najmä pri budovaní značky a zvyšovaní objemu predaja - napriek parciálnym úspechom tej ktorej digitálnej kampane.
K časovo aj finančne efektívnym spôsobom, ako získať, či si doplniť potrebné znalosti a skúsenosti, je kontinuálne vzdelávanie. Malo by ale spĺňať viacero požiadaviek, ak má byť zmysluplné:
- Komplexnosť – samostatný kurz, workshop, seminár napr. na tému marketingu na sociálnych sieťach nie je postačujúci. Je nutné vnímať marketing v digitálnom svete komplexne, v súvislostiach
- Praktičnosť – moderné kurzy by mali byť plné príkladov a simulácií, pri ktorých si účastníci môžu priamo odskúšať v reálnom svete preberané praktiky.
- Podrobnosť – jednotlivé kurzy by mali byť dostatočne podrobné aj za cenu vyšších časových nárokov. Ak je kurz dobre vystavaný, nie je to stratený čas, práve naopak
- Kvalita – srdcom dobrého kurzu je skúsený lektor. Ak sa spojí s kvalitne vystavaným kurzom, je úspech nablízku
- Certifikácia – napriek tomu, že získané znalosti sú prioritné, ich záverečné overenie a vystavenie medzinárodne platného certifikátu je dnes čoraz významnejšie pre kariéru účastníkov
Takýto komplexný vzdelávací program v digitálnom marketingu aj s príslušnou certifikáciou od certifikačného inštitútu Digital Marketing Institute (DMI) na Slovensko prináša spoločnosť OMNICOM v spolupráci s holandským akreditačným inštitútom EXIN. Vzdelávací program je určený najmä pre majiteľov menších firiem, profesionálnych marketérov a špecialistov na digitálny (online) marketing.
Vzdelávací program obsahuje 2 základné kurzy (Digital Marketing a Digital & Social Selling) a 4 nadstavbové kurzy zamerané na marketing vo vyhľadávačoch, mobilný marketing, marketing na sociálnych sieťach a tvorbu stratégie a plánovania v digitálnom marketingu. Každý z 5-dňových kurzov obsahuje certifikačný test.
Bližší popis kurzov a možnosť ich rezervácie nájdete na portáli www.bestpractice.sk.
(pr)