StoryEditor

Coca-Cola rozširuje portfólio. O alkohol

08.03.2018, 23:00

Populárny výrobca nápojov ide experimentovať s výrobou vlastného alkoholického nápoja. Je to prvýkrát za vyše 130-ročné fungovanie spoločnosti, doteraz sa Coca-Cola špecializovala iba na nealkoholické nápoje.


Nový produkt uvedú tento rok na japonskom trhu, kde sú výrobky tejto spoločnosti veľmi obľúbené. Značková verzia obľúbeného japonského nápoja s názvom Chu-Hi sa však zrejme neuchytí mimo ázijských nákupných regálov. Tamojší trh je totiž podľa riaditeľa japonskej pobočky Jorgeho Garduńa príliš špecifický pre ostatné krajiny sveta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:00:53 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku lacnejú. Tento trend by mohol pokračovať, predpovedajú analytici 02 - Modified: 2024-05-14 14:00:00 - Feat.: - Title: Od pol desiatej žiadny alkohol, ani "happy hours". Na Malorke a Ibize sa sprísnia podmienky v rezortoch 03 - Modified: 2024-05-17 13:42:34 - Feat.: - Title: Plány Biedronky na Slovensku sa pohli. V hre je prvých osem lokalít, aj satelit pri Bratislave 04 - Modified: 2024-05-17 13:36:57 - Feat.: - Title: Ako sa posledné dni menili ceny? Obchody dali na jednu stranu mlieko či syry, na druhú čokoládu a sladkosti 05 - Modified: 2024-05-14 08:57:34 - Feat.: - Title: Inflácia je najnižšia za posledné tri roky, zvýšilo ju vládne opatrenie. Rast cien potravín sa zastavil
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2024 01:27