Prednedávnom sa v médiách riešila otázka neetickej reklamy na biely alkohol a zároveň jej nevhodného umiestnenia. Čia to je chyba? Kto môže za to, že na trh príde eticky nevhodná reklama. Klient alebo agentúra, ktorá reklamu navrhuje?
Jednoznačne klient. Bol to už tretí prípad toho istého klienta, na ktorý Rada pre reklamu dostala viacero podnetov už v minulosti. Podľa agentúry je to klient, ktorý si vybral takýto spôsob komunikácie. Zároveň musím povedať, že reklama bola pripravená tak, aby neporušila žiaden zákon.
Nie je úlohou agentúry usmerniť komunikáciu klienta?
Do určitej miery áno, ale je to aj o etickom nastavení firmy. A firmu riadia ľudia, ktorí majú tiež nejaké etické normy. Či už slobodnejšie, alebo prísnejšie.
Síce v súlade so zákonom, akurát vzbudia verejnú diskusiu, pretože bola neetická. Mám...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2007-08-27 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Česi nemajú dátum pre euro
01 - Modified: 2024-05-21 10:24:23 - Feat.: - Title: Sociálna psychologička: To, že sa politici nestretnú, vyslalo zlý signál. Spoločnosť môže cítiť strach
02 - Modified: 2024-05-18 05:30:00 - Feat.: - Title: Analytička pre verejné politiky: Kus pokory neuškodí vedcom, systému ani antisystému
03 - Modified: 2024-05-17 08:28:50 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu
04 - Modified: 2024-05-17 05:30:00 - Feat.: - Title: Prečo nie je dobrý nápad vstať od počítača a vybehnúť na maratón? Odborník označil najčastejšie chyby bežcov
05 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej