StoryEditor

Koronavírus nakopol digitalizáciu

19.06.2020, 00:00
Až 65 percent verejnosti je presvedčených, že správanie spoločností počas pandémie bude mať vplyv na to, ako budú kupované ich služby a výrobky v budúcnosti.

Vzťah k životnému prostrediu, biznis partnerom, okolitej komunite a najmä k zamestnancom sú hlavné okruhy spoločenskej zodpovednosti firiem, známej aj pod skratkou CSR. Aktuálnosť tejto témy prehĺbila pandémia. Firmy totiž potrebovali v posledných mesiacoch urýchliť procesy, ako sú digitalizácia, redukcia environmentálne záťažových aktivít či zvýšená ochrana fyzického a psychického zdravia zamestnancov.
„Koronavírus dal príležitosť firmám ukázať, či zodpovedne podnikajú a či sa budú držať pravidiel, ktoré majú napísané v deklaráciách a smerniciach. Zároveň vyšlo najavo aj to, že mož...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 16:00:00 - Feat.: - Title: Vedci vytvorili vakcínu, ktorá môže chrániť pred budúcimi koronavírusmi 02 - Modified: 2024-05-15 09:00:00 - Feat.: - Title: Vlastníte firmu a chcete predísť kybernetickému útoku? Tými spôsobmi sa môžete chrániť 03 - Modified: 2024-05-13 09:10:58 - Feat.: - Title: Ak firmy nakupujú ubytovanie alebo dopravu, musia postupovať podľa osobitnej úpravy DPH. Koho sa to týka? 04 - Modified: 2024-05-13 22:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia pomáha firmám hľadať vlastný zmysel prostredníctvom CSR 05 - Modified: 2024-05-01 08:05:40 - Feat.: - Title: Tržby firiem vlani rástli, ale zisk sa prepadol o vyše desatinu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2024 09:59