StoryEditor

Slovensko má v PSA veľmi dobré meno

18.08.2016, 00:00
Generálny riaditeľ Peugeot, Citroën a DS u nás Matúš Paľa pre HN:
„Vstupujeme do nových segmentov. Preto očakávame ďalší rast predajov,“ hovorí o plánoch spoločnosti generálny riaditeľ Peugeot, Citroën a DS na Slovensku Matúš Paľa.

Ako sa darí francúzskym automobilom na Slovensku?
Peugeot dlhodobo patrí medzi najpredávanejšie značky u nás, s pódiovým umiestnením u firemnej klientely a so silnou pozíciou modelu 2008. Modely Citroën Berlingo a C4 Picasso taktiež patria medzi najpredávanejšie vo svojej triede. Dominujeme aj trhu úžitkových vozidiel s podielom až 36 percent. V minulom roku sme u nás predali vyše 9 700 nových automobilov. Tržby na Slovensku vzrástli o 12 percent na 371 miliónov eur. V tomto roku tu očakávame ďalší nárast a predaj viac ako 11 500 nových vozidiel. Aj čo sa týka výroby, trnavská automobilka dnes patrí k technologicky najmodernejším závodom skupiny PSA a svojimi výsledkami sa radí medzi jej najlepšie. Slovensko má preto v PSA veľmi pozitívny obraz....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 21:59