Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Lacnejšie veľkonočné nákupy? Reťazec zrušil daň z pridanej hodnoty pre stovku základných potravín
02 - Modified: 2024-03-06 09:48:28 - Feat.: - Title: Štát nás dostal do kritickej situácie, tvrdia pekári. Zmena legislatívy sa odráža aj na cenách chleba
03 - Modified: 2024-03-08 08:27:56 - Feat.: - Title: Čaká nás ďalšie zdražovanie? Daň z cukru predraží obľúbenú sirupovú vodu aj o sto percent
04 - Modified: 2024-03-01 12:44:00 - Feat.: - Title: Potravinári môžu žiadať o odvodovú úľavu za marec. Rozšíril sa aj ich okruh
05 - Modified: 2024-03-01 13:47:10 - Feat.: - Title: Mikroténové vrecká z obchodov čoskoro zmiznú alebo si za ne zaplatíme