Pätnásť škatúľ arašidových chrumiek, dva pulty s destilovanou vodou a na viacerých regáloch tovar iba jednej značky. Aj takto nelichotivo aktuálne vyzerá predajňa Hypernova v bratislavskom obchodnom centre Avion. Majiteľ však nepripúšťa žiadne problémy a hovorí o dočasnom stave.


Čítajte viac: Hypernova pomaly kráča v stopách Carrefouru


„Obchody siete Terno už čoskoro predstavíme v novej podobe, s čím súvisí aj prechodné obdobie s čiastočnými obmedzením sortimentu niektorých tovarov,“ uvádza pre HN Oto Lanc, výkonný riaditeľ skupiny Terno Group, pod ktorú značka Hypernova patrí.

Nech za týmto stavom stojí čokoľvek, podľa odborníka takáto situácia búra vzťah medzi zákazníkom a predajňou. „To sa výrazne prejaví na celkových tržbách nielen v súčasnosti, ale aj v budúcnosti,“ myslí si analytik spoločnosti Home Credit Michal Kozub. Pokiaľ si totiž ľudia budú musieť dočasne navyknúť chodiť nakupovať inam, bude ťažké prinútiť ich vrátiť sa.