10.02.2015, 15:09

Slováci vyriešili problém s čakaním u lekára. Teraz bodujú v zahraničí

Slovenský startup navstevalekara.sk na Slovensku bodoval. Teraz dobýja český trh.

Slováci vyriešili problém s čakaním u lekára. Teraz bodujú v zahraničí

Nie je veľa startupov, ktorých cieľovou skupinou sme vlastne my všetci. Michal Švec jeden taký vytvoril, dal mu názov Návštevalekára.sk. Ešte pred rokom stál pred porotou v relácii Nájdite si biznis s HN a dnes už žne prvé úspechy. Mladému slovenskému startupu sa darí tak, že si trúfa uspieť aj za našimi hranicami.


Michal Švec, zakladateľ navstevalekara.sk. Snímka: HN/Pavol Funtál

Službu objednať sa k lekárovi cez internet prostredníctvom portálu NávštevaLekára.sk využívajú už tisíce slovenských pacientov. Každý deň pribúdajú nové ambulancie spolupracujúcich lekárov. Na základe slovenského úspechu predstavil portál NávštěvaLékaře.cz, sesterský portál v Českej republike.

„Sme radi, že služba rezervácie termínu na vyšetrenie u lekára prostredníctvom internetu sa vďaka nášmu portálu rýchlo rozširuje aj v Českej republike. Ako jeden z mála slovenských startupov úspešne expandujeme u našich susedov a ďalší rast by nám mala zaručiť aj dohodnutá spolupráca s jednou z najväčších súkromných sietí zdravotníckych zariadení v Českej republike,“ hovorí Michal Švec, zakladateľ a riaditeľ portálov.

Služby portálov NávštevaLekára.sk a NávštěvaLékaře.cz využíva na Slovensku a v Českej republike mesačne pol milióna pacientov a tento počet neustále rastie.

Internetová rezervácia termínu vyšetrenia je pre pacientov zadarmo a ponúka veľa výhod. Umožňuje objednať sa na najbližší voľný termín vyšetrenia, ale aj na konkrétny deň a čas, ktoré pacientovi najlepšie vyhovujú. On-line objednanie je k dispozícii non-stop, teda aj mimo ordinačných hodín, večer alebo cez víkend. Pacienti si pochvaľujú, že služba úplne nahrádza telefonické
dohadovanie termínu s personálom ambulancie. Pri vyťaženosti lekárov a ich personálu to môže byť často náročné.

Využívanie portálu Návšteva lekára.sk si preto pochvaľujú nielen pacienti, ale aj lekári a zdravotné sestry, ktorí sa môžu
lepšie sústrediť na vyšetrenie pacientov v ambulancii.