StoryEditor

Výzvy médií: domáci obsah i reklama

11.02.2016, 23:00
Novinkou podujatia bude tento rok spojenie s konferenciou The best ofGlobaldigital marketing 2016.

Po minulom úspešnom ročníku, keď sa konferencia LOTE obohatila o mediálnu časť, chcú organizátori v tejto myšlienke pokračovať aj tento rok. Pre záujemcov o mediálne a marketingové dianie pripravujú zaujímavý program, ktorý bude prebiehať v dvoch konferenčných sálach: mediálnej a marketingovej. A čo viac, vzhľadom na čoraz stúpajúcejší trend záujmu o digitálne témy, organizátori pridali do programu ďalšiu konferenciu The best ofGlobalmarketing 2016.

Kam smeruje televízny biznis?

Mediálna časť konferencie LOTE 2016 prichádza s aktuálnymi témami, ktoré rezonovali minu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-02-06 07:49:45 - Feat.: 0 - Title: Chyba, vďaka ktorej rastiem
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať 03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca 04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom 05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
19. apríl 2024 17:09