12.02.2016, 00:00

Výzvy médií: domáci obsah i reklama

Novinkou podujatia bude tento rok spojenie s konferenciou The best ofGlobaldigital marketing 2016.

Po minulom úspešnom ročníku, keď sa konferencia LOTE obohatila o mediálnu časť, chcú organizátori v tejto myšlienke pokračovať aj tento rok. Pre záujemcov o mediálne a marketingové dianie pripravujú zaujímavý program, ktorý bude prebiehať v dvoch konferenčných sálach: mediálnej a marketingovej. A čo viac, vzhľadom na čoraz stúpajúcejší trend záujmu o digitálne témy, organizátori pridali do programu ďalšiu konferenciu The best ofGlobalmarketing 2016.

Kam smeruje televízny biznis?

Mediálna časť konferencie LOTE 2016 prichádza s aktuálnymi témami, ktoré rezonovali minulý rok a majú zároveň presah do tohto roku. Takou je určite téma nelegálneho šírenia českých staníc a spustenie Nova International u nás, ktorú príde odprezentovať aj Petr Horák, riaditeľ sekcie nových projektov českej Novy. Vo svojej prezentácii sa bude venovať hlavným dôvodom spustenia tejto stanice u nás, ako aj tomu, či sa dá nájsť spôsob, ako sa vyrovnať s nelegálnym šírením českých staníc. Dôležitou témou televízií je obsadenosť reklamného priestoru – uvidíme, ako ju vnímajú riaditelia obchodu televízií a mediálne agentúry. A v neposlednom rade obsah – ako veľmi je pre televízie, vrátane RTVS, a teda jej šéfa Václava Miku, dôležitá lokálna tvorba, ako a či sa dnes dajú ešte zvýšiť ratingy. Ve

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Súvisiace články

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.